Dagen under kontroll

Åhhh, jag som hade tänkt skriva ett hjärligt inlägg till er eftersom det var alla hjärtans dag. Men tiden drev iväg och det är nu jag kan sitta här och skriva. Men det är ju inte den 14 Februari.
 Klockan är 0.32 så nu sitter jag här dagen efter, därför får ni inget hjärterlig inlägg av mig.

Min kväll har varit så att jag har varit i Järvtjärn ett bra tag, Tog ett kort farväl av kusinen karro som flyr till Norge nu imorgon och är borta under en tid. Bye Bye min så kallade syster Karro ...

     Morgondagen är planerad så att vi är 8 sstycken som far till Skellefteå för att sen ska se bio under kvällen. Så vi åker in lite tidigare. Så så ser det iallafall ut.
 
Jag är tröö och ska snart lägga mig därför var  inte det här så speciellt och läsa men du valde ju det själv så. men HEJDÅ minaa fans.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0