Dags att...

Hej, jag heter lisa och klockan är 16.00 och jag borde göra läxa vilket jag snart ska göra, efter jag ahr skrivit här.!
     Jag sovde lite längre än vanligt, och skippade duschen vilket har gjort att jag känne rmi glite piggare än vanligt!
 Ska snart på träning. och då gäller inget sovande. Då gäller det " lisa är i form".

Jag har just alldelens nys tvättat bort sminket.! Det är så härligt att ha det borta. Speciellt när man tränar för då är det bara  störande tycker jag.

     Jag vill även att ni lämnar en kommerntar. Så jag få veta vem ni är! vem vet det kanske bara är pensionärer som skriver, och ifall det vore bara pensionärer som läser vill jag endå veta det. För då kan jag skriva på GAMMELVIS.
Typ herna je ju ÄRN Lissaa.

Så glöm inte det då.!

Jag bjuder på den till 100 %
 
Syster L
2009-02-18 @ 20:37:43

Jag håller koll på dej!

jadu, ;P
2009-02-19 @ 20:59:52

änki_pänk vå jerna å läst va du skrivi!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0