En dag då hjärtat talar

Det finns slakteri här i närheten, ifall ni vill ta mig dit för att jag inte skrev igår. Men jag föredrar ett plågeriställe för 15 åringar då lider jag mer. Och mina smärtor blir stora. Eller så ta vi bara och le lite extra för att jag nu sitter här och skriver ett inlägg.

Jag har ganska så nyss duschat, vilket behövdes. Jag luktade äckel äcke. Jag luktade verkligen kossa mu. Och bondskit. Eftersom vi var i Ängesbäcken idag och kollade på mjölproduktionen där. typ 210 kor som stod där och muuade riktigt mycigt faktist. Men det tyckte inte allihopa.
 


                 Jag består av två huvudsakliga delar. Ena delen är hjärtat och andra delen är hjärnan.
När jag gör något fel här i livet Så är Hjärnan som busar till det hela och inte riktigt har alla hjärnceller i gång. Men det man lär sig efter alla miljoner sekunder man lever, Märker man tillslut att Hjärtat är en starkare muskel och att det är den vi Ska lita på till 96%. Tänk på det ni små liv.  
                  



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0