HHHEE

Drrrrrr, så kallt jag fryser fast jag sitter inomhus.! Mycket kallt!
       Jag börja få spykännslor när jag tänker på att jag ska till BGM och åka snowboard ikväll.! Det känns lite plågsamt.!
Alla gör oftast sina egna val. och jag har självklart ett val att vara hemma. men jag känner att det är fel för mig att stanna hemma en sån här rolig kväll.

                        Minns när jag berätta för er om spökandet i mitt hus?
Jaa de stämmer ju verkligen att det spökar. För dagen efter allt det som hände så fungerade lampan.! Det är inte normalt. Det är det jag säger. Det spökar i mitt hus. Snälla tro mig.! Det är inte kul alls.!
         Jag vet inte vad jag ska ta mig till.! Men tur att jag är rätt så strong. 

Min framtid se ut såhär:
Jag ska utbilda mig som polis och söka jobb som leder till att jag jobbar i luleå polisstation.
Polis passar mig till 100%

* Stark
* Ej rädd
* Stor i keften
* Alla är rädd för mig
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0