Qiiaaou

Ska jag ta och börja och berätta om allt idag enda från starten klockan halv sju då jag blev växkt av klockan?
Naae det får vi ta en annan gång.
Det har inte hänt några särskilda konstigheter men jag är väldigt slut efter dagens skidlopp.

Man blir ju inte piggare av att man vet att jag måste fara och träna fotboll idag?
Naae men så är livet, iallafall för Lisa Andersson.

    Läste lite på norran för ett tag sen, det stod om en 15 åring som har blivit kränkt på sin blogg. Visst så tycker jag att det låter trååkigt, att vissa blir kränkta.
Men det har inte hänt mig, vilekt jag är glad över men det är tråkigt dom som hamnar i sånna situationer såklart...

Jaa vad mer ska jag dra till mig att skriva... joo jag kan ju skriva att det här var allt. tjingeling på er...


Dagens bild!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0