ruuskig situation

Hejsan mina kompiisaar.!
 Lisa har ätit nyss och känner sig huuur mätt som helst. Jag skulle kunna klara mig på all den här maten i hela livet så mätt känns det som att jag är.!
       Planerna inför min framtid aasså ikväll. Blir att jag ska till Frida och prova om några dressar vilket jag tycker verka VÄLDIGT drygt. Men jag får väl glädja mig med att Nikolina ska sova här i natt. För jag är rätt så rädd för spöken. Okej det är jag inte men jag är rätt så rädd att det finns äckliga människor i huset. igårkväll skulle jag somna själv i huset. Jag sa till mig högt till mig själv. LISA DET ÄR BARA DU HEMMA. Så jag valde att stänga alla rum. Men när jag komme rin i Linneas dörr, så sliter jag i dörren och dörren satt fast.! Kände precis som att någon stod bakom dörren och streta hårt för att jag inte skulle orka kunna stänga dörren. Jag skrek till och gick några meter och sa till mig själv.

DÖRREN SITTER FAST I ETT HANDTAG.

 Så jag gick fram och skulle tända lampan. MEN LAMPAN VAR TRASIG! Hjäälp som hemskt det var då.! Så jag sprang ner. Hämta ficklampan och lyste genom rummet, hakade loss dörren. Stänge dörren sprang ner lämna ficklampan drack ett glas vatten för att jag skulle kunna somna. Sprang upp i sängen och kunde tillslut somna.

Så det är anledningen att Nikolina sover här i natt.!

Lite äckligt, att det småspökar så där lite grann. jag börja undra hur det blir i min framtid då jag ska bli polis som min dörm är.! ;) 
                

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0