Febr den 5

Här sitter jag och där sitter duu.
Kvällen är planerad så att ikväll blir det fotografering med laget, åsen äre inget mer som ska göras ikväll.!
  Imorgon därimot händer andra grejor.  Till stan på dagen, En massa ärenden som ska göras imorgon.!   och på kvällen blir det Hos Angelica då vi ska laga mat där. Sååå mysigt och kul eller hur? (A)

 Vad mer kan jag berätta... Att min helg ser mycket lovande ut. Jag tycker om varje dag nu i 5 dagar framöver. Det ser mycket ljust ut för Lisa med andra ord.!

                         Idag vill jag dissa:
* Jag vill dissa alla idioter som tro att dom är coola genom att vara dumma mot andra, jag hatar att se människor som står och tro att dom är coola och slänga ut nåt från sin keft till andra.! Hemskt jobbigt enligt mig.

                         Sen vill jag hissa:
* Att jag fick låna Simons tröja idag. Alla mina sköna tröjor var i tvätten, och då att jag fick låna Simons tröja glädje mig stor. =D HEHEH taaaakkkkkk

            



                                                                       Nu kommer svaret på deenna bild!
                Det är Jesus ni ser i ljuset, gulligt va?
AliciA
2009-02-05 @ 21:35:14

haha , lisa och nikolina .. från vaggan till graven som jag alltid har trott ;) haha

Lisas blogg 4 life :D

Anonym
2009-02-05 @ 21:36:57

haha , lisa och nikolina .. från vaggan till graven som jag alltid har trott ;) haha

Lisas blogg 4 life :D

Matilda
2009-02-07 @ 12:27:12

Du har en glugg lisa:]




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0