2 febr.. och lisa är en tiger

Jag kan väl börja med att berätta att jag har kommit hem från Konfan, allt gick frid och fröjd och tre små saker fick jag med mig hem.

* två Guld tior
* En chokladgrej ni vet romersk båge
* Ett kors av halm.
                                        Haha temat var skattjakt, så då fick grupperna Päron Äpple och Banerna leta sin skatt, Det låter mycket löjligt, Och det vare ju ioförsej. Men jaag den smarta lisa ha tagit sig ett litet godisuppehåll som varar i en månad.
Så min lilla chokladgrej gav jag bort. Att godisuppehåll var så här lätt visste jag inte, jag har allt velat prova men aldrig orkat men har jag tagit klivet och det känns väldigt bra, och jag är stolt att jag inte ens är liiite sugen på en godisbit.

I övrigt idag har det inte hänt något alls så jag orkar endå inte ta upp det där med skolan. Jag kan väl hellre ta det där med :

                                                 *   Alla barnen gick till glassfabriken utom Ella
                                                                      för hon hade salmonella.

                                                 *    Alla barnen apploderade åt trollkarlen utom
                                                       Susanne för det var hon som försvann

                                                 *   Alla barnen gick i krykan utom Nathan för han gillade Satan.





*Det var en gång en dansk, en norsk och Bellman som skulle tävla om vem som kunde vara längsta tiden inne i en svinstia.
Först gick dansken in, men efter en minut kom han ut och stönade:
"Grisen fes!!"
Då gick norsken in efter två minuter kom han ut, grön i ansiktetoch stönade:
"Grisen fes!!"
Då var det Bellmans tur att gå in i svinstian. Efter tio minuter kom grisen ut och stönade:
"Bellman fes!!"

     Själva Bellman. <3                                 Själva lisa  i 80- tal



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0