Hurtiga lisa

Mochen, :P
Här sitter jag ensam och ska nu vara föräldralös enda tills på Torsdag. Det känns ju bra åså, men mer sysslor övergår till mig och simon typ som att sköta hundarn aelda diskamaskinen laga mat åså.! Men sen är det underbart att skippa höra tjat och så.!

 Idag har jag Johanna och Nikolina GÅTT i typ 2,5 timmar. Ojoj vi hade två stackare med oss på promenaden. Och det var Johanna och Ziri som frös hela tiden typ.
     Johannas händer blev förfrysta och troligen så står johanna på väntlista för ampution av högra tumme. Men Läkarna sa åt henne att dom ska börja med en gipsning. 
              SKÄMTA MED ER!

            Idag gjorde jag en pinsam sak. Jag fastnade med tungan på hundarnas koppel, Längst ner på den där järngrejen satt fast limmat på min tunga. Helfan så ont det gjorde. Jag gick in och sköljde munnen i vatte då lossnade kopplet. Mycket mycket dåligt av mig! :S:S:S:S::S:S

in nak åf argån redlib nårf gadi       Hoppas ni fattar vad jag skrev! ett hemligt medd.
 Visst är jag påhittiig?
                                               


                                                  





Johanna
2009-02-09 @ 18:34:33
URL: http://idaelinjohanna.blogg.se/

JA , de va jävulst kallt ute , jag fick lov att hoppa in i duschen så jag inte skulle frysa ihjäl.

jag fryser nu också.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0