Yihaaha

Nuså, nu kan jag skriva ett litet snabbis idag med.!
Igår var jag inte på rätta sidan, jag avr trött och frös verkligen mycket. Nu sitter jag här och klockan är 10.40.
Dagen blir så här typ:

  Söndag
***********
11.00   ut på marknaden med Syrran.
15.30   träning
resten av kvällen blir spenderad åt franska provet som jag har på Tisdag.

Jag vet inte riktigt vad jag ska ta och berätta. För jag orkar faktist inte att berätta om vad jag ahr gjort i helgen. Eller jag kan ju berätta om Fredagskvällen hos nikolina.

Det var jag, johanna, Nikolina, Lova, Jenifer, Frida, Angelica,tobbe, Victor och Noa. Vi skulle se en film som Anki hade hyrt, och den hette barnhemmet.

Jag tror seriöst att det är den hemskaste film jag har sett.. Shit! Alla skrev minst en gång !
Jag fick verkligen se en annan sida av mina kära kompisar.
Okej Tobbe han sovde iofs lite men han skrek en hel del han med. Det var lite ovanligt att se tycker jag.!


                                     Nu tänkte jag ta en sak med er om mina dåliga vanor.
Det är klart att man har dåliga vanor, men jag har verkligen en dålig vana som sitter stenhårt i benmärgen.
   När jag skaffade MSN, för ett antal år sedan, det var då den dåliga vanan började. Jag började med att slarvskriva ord helt galet. Den vanan har följt mig genom alla dessa år, och det går verkligen inte stoppa det.

Ni har säkert redan sett hur jag har skrivit nångång i bloggen, men de här orden har jag mest problem med:
* Har = hra
* Det = Dte
* Var = Vra
       Osv typ åt det hållet.     


Dagens bild:    
               Hare bra så länge!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0