Honey

Tänk er, att Lisa går på en helt rak väg. Det är varmt, solen skiner. Blommor har just börja Blomma. Lisa går på vägen med  plojjskor, och shorts och linne och Lisa bara går där på vägen.! Hon böjer sig ner och plockar en av dom fina blommorna på vägkanten. Blomar är en vit prästkrage med en liten sak på blomman, men tänker inte mer på det så Lisa doftar så hårt på blomman att den där lilla saken åker snabbt upp i näsan. Den där lilla saken visa sig vara en nyckelpiga.


        Shit jag skulle kunna sitta här hur länge som helst och abra skriva och fantisera, allt med värmen. jag vill ha sommar och jag känner en stor längtan, FAKTIST!
Det är ruskigt kallt, varje dag så fryser man hela tiden. Händerna känns som isbitar och fötterna känner man inte ens av.

kvällen är så planerad att jag drar till Nikolina för att umgås med andra, vi får väl se vad kvällen bjuder på?
 Kanske så slutar det med att Angelica svimmar, och Frida blir avrakad håret, kanske så att Noa tjuvar Nickos dator eller så att Jennifer och Lova blir bäbisar, jag och Lova kanske biter på stövlar, och Johanna och Nikolina kanske till och med blir ihop. Man vet ju aldrig vad som händer, Så jag ska inte säga något just nu faktist.!
Hare bra nu alla.! så får jag ta och skriva imorogn ;)

johanna
2009-02-20 @ 18:11:18

jag och nicko är redan tsm.

anki
2009-02-20 @ 18:36:18

jadu, man vet aldrig vad som väntar ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0