1 Januuu

Men hej 2009 kom in kom in, vill du ha kaffe? Så trevligt att du kunde komma....

Jaa så här känns det. Mycket trevligt med år 2009. Trevligt slut med kompisarna åså, alt gick så bra tills jag börja få dåligt samvete att jag ahde lämna Ziri Själv hemma när raketerna började smällas. Sånna gånger när man ser en sådan hund som springer runt runt och försöker hitta sig ett ställe att gömma sig under och när dem flåsar och skakar som en vibbrator.
Jaa då vill man helst att alla raketer borde utrotas ja usch usch.

Dem flesta har ju ett löfte dem ska försöka hålla under 2009, Själv så brukar jag sällan ha något men iår hade jag tänkt komma på något bra men icke. Men jag ska allt försöka vara positivare på allt. För då mår jag bättre. Sen ska jag försöka med att ta minst en alvedon per dag inga fler.

Idag har jag inte gjort ett dugg typ. Jag tycker endå att det har varit skönt också att inte behöva göra nånting alls.
Imorgon ska familjen svensson komma hit och det underskattas inte alls. Det ska bli riktigt kul. På lördag ska jag på BodaBorg med mamma, pappa, Simon Linnea, Karolina, Johanna, Sören, Ann och Nils så det blir säkert mycket trevligt det med

.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0