fjärde januari

Tjohej lisa här, Heter lisa andersson och är 14 snart 15 och bor.. Okej hej idag har jag  varit på Bodaborg Med familjen och Pappas brors familj. Det avr trevligt åså, men planerna blev ändrade en hel del men det blev ju bra tillslut. Jag har just kommit hem ifrån Matilda. Jag har varit där i några timmar och vi såg en film. Jag är inte så trött men jag evt att jag borde sova NU, men lisa du måste ta dig i hornen, Och det ska jag faktist ta och göra också.

Okej, men ni kan gärna ta och skicka ett litet glatt sms, för jag har bara skrivit typ 150 sms på 6 dagar fast jag har gratis... Jag kan inte förstå ni som skriver flera hundra sms per dag, faktst inte men okej.

byeeee

 
Thea och kissen Tiger



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0