GRATTIS MULLE

Men Godagens Godkväll den piggaste Lisa skriver ett inlägg till alla som läser och då menar jag alla.
  Det avr ett tag sen jag skrev, men vad fasen jag kan ju inte ta med mig en dator till Norsjö för att kunna skriva ett litet inlägg, Så jag är mycket ledsen, Jag vet ju att Robin har varit lite deprimerad  för att han inte har kunnat läsa min blogg, och det skäms jag för. FÖRLÅT ROBIN!!!

Jag har varit somsagt i Norsjö sen i fredags. Träning Fredag Träning Lördag morgon och mitt på dagen. De två första matcherna gick åt bahaya i Mongovärlden men den tredje var lätt den bästa och roligaste. Sen har ju allt annat vi har gjort varit en höjdare, Som tillexmpel Johanna, Och nikolina! Ni är ju änglar... Ni hjälpte mig med min stora kris som vi lyckades med tillslut. Jag råkade nämligen klumpa till mig lite och råkade tappa ut mitt hockeypulver i  någras sängar mer vill ni inte veta, Fast dom vet inget om faktist.

Idag runt halv 3 tiden kom vi hem och jag hade massa släktingar hemma hos oss som skulle fira min älskade underbara storebror som fyller 18 år.! Jag ahr hört en liten historia om i morse ojj det var lite roligt faktist. HAHAHAHAHAHAH

Nä men nu har jag sagt allt som jag skulle skriva. Nu ska jag sova och klcokan är 19.19 Men  GODNATT


` Hahaha vilken lite mullig bild mulle
RuTgEr
2009-01-18 @ 19:25:41

haha , tack för du nämnde mitt namn i din blogg (A) :), haha sovgott




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0