KahKah

Tjena Tjena Mittbena, Ni vet ju somsagt att jag har varit i backen idag, Det var mycekt roligt. Men något som fick mig argsint var när VICTOR ÅHMAN fråga.
 Är det inte drygt att åka snowboard? fråga han, Då drog jag till med ett svar, Nähh då  får jag träna mina knän lite mera då öppnade Petter sin stora käft. Lisa ramlar ju bara när hon håller i en Bok.
Vafaaan nääh det gör ja inte alls det.

 När jag kom hem sa mamma att vi skulle se en film som heter Forrest gump som gick på Tv. Har ni hört talas om den filmen eller?


Det handlar om Forrest som inte har så många hjärnceller men trots det så vinner han en massa skit, han blir skit rik därför att ahn ahr fiskat räkor typ, Och han räddar dessutom liv. Hans största dröm är att få sin kärlek Jenny.


När vi var i USA så gick vi på en resturang som hette BUBBA GUMP, och det handlar om  filmen. Det var typ räkor som vi åt där,
Symbolen för resturangen. SÅ ifall du vill provsmaka en liten räka då behöver du abra masa dig till San Francisco eller Los Angeles Eller Colorado. Hahaha =)
Nu har jag tillochmed tagit fram en bild på när vi åt räkor där  FÖR ERAN SKULL!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0