Lisa är hurtig

hejsan,  idag har min dag varit helt perfekt, varje sekund har jag bara njutit av, jag älskar varje timma varje andetag jag tar känner jag livsnjutning...

Men gud så lättlurade ni är, det där gick ni på va? hahahahah humor okej men iallafall..

Jag blir tårögd av min egen text.. sorgligt mycket sorgligt..

Nu ska jag sluta skämta med er risken blir större att jag inte får några läsare eller kompisar kvar? :/

Idag har skolan haft sin invigning efter jul lovet. Åh shit det var helt underbart. Okej det där var ett skämt.
Efetrsom att jag och matilda inte hade någon bild så hade vi lite hål eller jaaa så vi satt och  chillade vid datorerna ett stund, Mycket trevligt jag sa ju mycket trevligt och det avr inget skämt faktist inte. Men Ikväll så har Matilda varit här en stund lika roligt var det. Sen idag på matsalen  så hände något väldigt roligt och det var tack vare Johanna, Åhh hej och hå, haha guh så skoj hahaha...

Inför helgen så har jag inga planer alls. Jag har lust att fara och vara med Johanna på fredagkväll vi får se om hon tilllåter detta jag brukar ofta bestämma saker utan att höra med dem andra dålig vana. Men nu ska jag sluta att förlänga mitt inlägg.   Men jag vill så gärna skriva några namn som verkligen är värd att få stå på JUST MIN BLOGG!

Dagens Namn.......

LISAAAAA är dagens namn. :}

    GAHHH så söt jag var, typ 3 eller 4 år sen :S
RuTgEr
2009-01-10 @ 15:14:28

HAHA xD

RuTgEr
2009-01-10 @ 15:15:36

HAHA xD




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0