Sverige ligger i landet Danmark

Jag måste bara berätta vad jag gjorde igår =) Jag Johanna var hos Nikolina igår och lekte med hennes pyjmas och stökade till hennes rum medans nikolina var i Luleå... Skoja men vi gjorde annat. först träna vi läxa sen hörde vi på massa låtar sen förut. Men det som fick mig att skratta var när vi satt på golvet typ jätte nära varandra. Jag letade i hennes lådor och hitta en mask som var typ ett monster Och när jag tog på mig den så lura johanna lite och peka på mig som om jag var farlig och när Nikolina kolla på mig så blev hon jätterädd GAH humor humor jag vet men faaan så kul det var. HAHAHAHAH

Hahaha idag har vi haft en vanlig dag typ... Jappjapp asså visste ni att jag var jättesmart och jag har tagit fram saker ifrån min hjärna som jag tror inte ni visste.....

Visste du Till exempel att:

*Vi krymper ungefär en centimeter varje dag? På kvällen har nämligen ryggen tryckts ihop. På natten när vi sover rätar den ut sig igen.

* Håret på huvudet växer omkring 1,3 centimeter på en månad? Man tappar ungefär 75 hårstrån från huvudet varje dygn?

* Eskimåerna, är den enda etniska gruppen i världen som, saknar könshår.

* Om du skriker i 8 år och 7 månade och 6 dagar har du producerat tillräckligt mycket energi för att kunna värma en kopp kaffe (knappast värt det)
 
* Högerhänta människor lever i genomsnitt 9 år länge än vänsterhänta (!)


Haha lite kul va? :D 

                   






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0