O o o o orrrrmmm

Ni har rätt det var ett tag sen jag skrev, jag hade skrivit ett inlägg igår men den teknialiska bondflickan Lisa lyckades misslycka så hon börja stycka, woohooo lisa kan rimma..

Jag är frisk nu i varjje fall, jag mår lyckligtsvist väldigt bra, förutom matlusten, men den bruka ju komma av sig själv om man slipper PRESS JIMMY OCH VICTOR!


Lisa och balans är ju som skapat för varandra,  det fungerar skit bra ihop, Lisa är bäst på skridskor so what?

Vad mer ska jag berätta, jo jag måste ju även säga som jag även har glömt att säga, tack för alla fina presenter jag har fått av mamma, pappa linnéa jag vet inte om simon räknas men tack du med.!
Tack Ann, Sören, Jonte Och farmor , Marianne och martin självklart.  

När alla frågar mig, vad har du fått, då svarar jag alltid, Småsaker. MEn frågan i allas huvuden är ju gigaantisk stor. VADÅ SMÅSAKER?

Ja men typ smycken, kläder ja ni vet sånt man brukar få..

Sen även kan jag ta och berätta om vad jag gjorde igår. Som alla vet så ahr vi en grå lurvig sak som endast väger 5,5 kg och är så kallad hund, Okej, hon är varken snygg eller snäll. Men gosig är hon allt, Hon heter Ziri om ni inte visste det. Den rasen som hon är löser inte hår, Utan man måste trimma pälsen på henne. Så ja och mamma och Ziri såklart körde till Byske och trimma henne där, och det tar ca 2,5 timme. Medans Maria som hon nu heter trimmade Ziri gick jag och kolla på hennes hundar, okej det avr inte bara en hund, inte två heller inte tre heller utan SJU stycken DVÄRG SCHNAUZRAR,! Det kryllade av små gråa hungria hundar runt om mig, jätte mysiiiigt.

   > Otrimmad
  > Trimmad
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0