Lisas latdag

Tjenixen =)

Lisa har idag bara varit hemma och latat sig som hon alltid gör.
                 Men imorgon ska jag röra på mig en hel del när jag sak till BGM backen. Det blir kul kul om vädret håller i dig.
Nu ikväll så har jag sett lite tv, hejja aik. Sen komde Mammas lillebror Larsa hit, Han hjälpte oss att installera saker i huset som han alltid gör. Han fixade en virusprgram till mig och nya bläckpatroner till skrivare och våra bärbara telfoner ahr han även fixat. I våran familj är vi inte så tekniska alls möjligtvis Simon men resten kan inte ett skit.

Haha jag håller på faktist att lära Johanna hur man skriver på MSN för att det ska låta trevligt. Hahaha hon glömmer av sig ibland men jag jobbar på. Hahahahah :D

Syster L
2009-01-06 @ 00:23:30

söta siri :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0