Yihaaa

Jag tycker inte att jag ska behöva skriva om gårdagen nattcupen som var här i burträsk.! Nää vi skippar det.

Jaa börja med att grattisera  Robin Hugosson som fyller 15 år idag, grattis ponken.!!!!

!
                   
Jag hitta en ganska rolig bild, här har vi en elefant, min fråga till er om ni kan se hur många ben elefanten har?

Är det här bara en saxofonspelare som du ser, elelr kanske det är ngt annat, titta noga!?





Titta och koncentrera dig på de fyra prickarna i bildens mitt i 30-60 sekunder.
Blunda sedan och luta huvudet tillbaka - håll ögonen slutna.
När du ser en ljuscirkel, så fortsätt att titta på cirkeln, fortfarande med ögonen slutna.
Vad är det du ser?





                                                     Skriv gärna vad det ni ser för jag har nämligen facit hehehehe!
                                      



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0