jag ska ta och berätta

Kom hem från stan just, vi körde förbi Röda skolan och då hörde man, att thailändarna skrek.
- Liiiinnnnaaa
                                 Och om ni undrar säkert varför dom skrek Lina, och faktum är att när dom fråga mig vad jag hette och jag hade tänkt säga nåt annat för dom visst endå int vad det betydde. Men jag  blev för  nervös, så jag bara sa ut Lina. och eftersom att jag inte direkt var en flicka som bara stod mitt emot dom och stirra. Dom måste ju ha trott jag var värsta bossen eller nåt.

                   Elelr jag är ju typ "BOZZEN" eller hur Victor? Gänget och Lison? =)
       
......................
 Ska jag ta och berätta om dagens pinsamhet? Lite väl pinigt faktiskt.
Vi for på Ica Maxi och jag och pappa gick och skulle handla, men sen när vi var klara hade vi glömt saker, så jag skynda mig in och skulle köpa det. Jag var stressad och gick fort.

     Nej jag snubbla inte, som ni säkert tro..
Men nästan jag fick en knut på smalbenet och föll i den där snurrdörren om du fatta..

Jag stötte till väggen, och snurrdörren stanna. Det var någon framför mig som sa:
- Jävla fucking dörr.
Där stod jag hel skammen, okej den framför såg inte att det var jag, MEN DOM BAKOM MIG!
Det är sån där dörr nedanför 

Blunda och tänk er framför er rät så kul va?

                                          




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0