Jeans, mobil, guidmanus och allt

Hej och välkomna till ostens hus, jag heter Lisa och ska guida er idag. Just nu står vi vägg i vägg med det enda mejeriet i världen som tillverkar Västerbottens ost. Ostens hus drivs av Studieförbundet Vuxenskolan och har sitt kontor på övervåningen................

Och sen fortsätter det så där i 30 - 45 minuter. Jag gruvar mig tillräckligt iallafall. Jag får stå och öva framför spegeln i några timmar så fixar det här nog sig..

Idag var jag i stan och införskaffade mig en mobil för 399 kr, Det är en riktig tjusig samsung som är skitsnygg och klår varenda mobil. HEHEHEHE

Jag fick med mig ett par jeans också. TAck gode gud, Äntligen hittar jag ett par. 
Ifall ni inte har förstått så tror jag har mest största problem med att köpa byxor av ALLA människor.

Jag haft det problemet i hela mitt liv, Jag ahr letat helt galet efter nåt par som jag kan ha. Men det finns verkligen inte många. Sist jag köpte var i USA, vill säga att sverige inte har skapat jeans för mig.

Antingen är jeansen
* För korta,
* För breda i midjan
          Och dom borde para ihop dom där problemen, LÅNGA BEN med SMAL MIDJA. Då skulle jag kunnde

                          ha   vilket  jeanspar som helst.

Det som var ett stort + med dom här byxerna var att
* Jag behöver inget bälte
* Dom är ljusa
* Och kostade 149 istället för 700 =) Ett litet + bara =D

emma
2009-07-06 @ 23:45:34
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/

Tusen tack för dina fina ord <3

Dom värmer så du förstår inte. Massa kramar emma




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0