Lisa duktig

Woow Lisa..!! du har gjort din första guidning.! Mycket bra jobbat jag är imponerad av mig själv. Vill ni veta hur många jag guida?
Hela TVÅ styckna personer. Två tappra. Och dom var så gulliga. specielt gubben. han var pratglad och snäll.
För alla övriga jobbare på ostens hus gjorde sin första guidning på 15 minuter jag gjorde den på EN HALVTIMMA.
Jävla jävla jävla bra gjort.!
           
.................................................................................
Vad händer ikväll? Bra fråga jag vet faktiskt inte.! Men inte något som är ansträngande, jag har fortfarande ont sen igår,

Jag är uppe alldelens för länge på kvällarna känner jag. Jag är uppe till 3 om kvällarna och så jobbar jag runt 8 tiden på morgonen. Visst det kanske går bra två tre dagar, Men varje dag fan det sliter på kroppen....



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0