lite så här så

Jag minns int vad jag skrev igår, men jag skrev inget mcyket ellerhur?
Men jag har iallafall varit i Stan två dagar på raken. Igår blev det med pappa idag med mamma. Igår gjorde vi ärenden som typ plocka upp skyltar, och köpa hjortronsylt till Ostens hus hahh
Idag har vi mer shoppat och så.! Vi gick in på SHape som hade utförsäljning Jisses my cry, ! Kryllat av folk. Och kön tog en ca timma. Vi köpte Handdukar, vaser våg, borstar servetter och lite av allt möjligt. Och somsagt kön tog en en timma.

                                                             
                                       Jag har som lust att Kanota idag men dte verka nog inte bli nåt. Ifall ni undrar har jag mycket jobb som stå på min göra lista.! Det suger otroligt hårt!!!!!!!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0