Min farmor

För nån timma sen Kom Kikki och Janne hit, dom prata lite me pappa, och brevi satt ja bara.
Efter det for jag pappa till min urgulliga söta farmor.
   Hon blir augusti 90 år. Det är många år det! 90 år det är 90 år så då blir det stor fest för Alicefaarmorn min.
                                          Hon är rätt så pigg och glad, och inte nog med det, Det är i år hon har börjat blivit skjutsad i rullstl annars har hon gått med sin "make" som är rullatorn
Farmor berätade att hennes mamma hette Johanna. Och tänk om jag fick ärva det namnet vad skulle mitt namn bli då? Jo
                                     Lisa, Nikolina Johanna Andersson. ballt va?

             <Hon är..   för jävligt söt, där sitter hon på sin stol och sjunger sina psaler, och berätta hur stolt hon är
     Varje gång man kommer till hennes lägenhet, sitter hon där med en söt klänning, och bara ler. Sen rabllar hon upp
9 namn, Och jag har hört så ofta så jag kan säga det i rätt ordning och allt.

*Sture Ann-christine Sören och ann. och barnbarnen Johanna Linnea Karolina Simon Och lisa
                                                    Farmora ge farmora, oh Farmora ge ju farmora
                                                                 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0