SERIÖST

Ska jag ta historian om hur trött jag är i mina ben?
Naae jag skippar det, men jag har jättemycket saker att berätta.! Men ajg tar dagen snabbt.
Klev upp for till IP, för där skull vi samlas för att börja en mila springning och cykling. Så fort det sluta så börja jag jobbet, Sprang i duschen sprang även ut ur duschen. Och det sluta med att jag avr 20 minuter sen. men det gjorde inget för jag skulle jobba över en timma.

Okej, in på jobbet kommer Lisa rusande, VRÅLHUNGRIG. Jag åt ingen frukost, Så mitt första mål på dagen efter springning och allt blev klockan halv 4. Efter det skull vi på församlngshemmet och kolla på sånna små som sjunger. Och sen efter det blev det hos först mig, sen for vi till thiarna.

JAG HAR NYA VÄNNER!. Han hette Daom eller vafan han var 30 år och hade en son på 3 år som heter Joyng.
  Daom kunde inte mycket engelska, men endå så förstod vi varandra med hjälp av rörelser osv.

                          Okej ska jag ta och berätta om den där hemska grejen då?
Det här seriöst allvar, jag hittar inte på något, Men igår hade jag nåt i mitt rum, Jag avr rädd för allt, Allt, jag var hemma själv skulle då sova själv. jag släckte lampan, och längta till att lägga mig under täcket, och när jag ska lägga mig, finns en siden tröja i sängen. Och jag blev förbannat rädd. Jag tog tröjan och kasta på golvet, vet itne varför  men jag avr rädd för allt. Efter det hedde jag på radion, och då fick jag ett Sms (av paulina) Och jag skaka till som satan. För det vibrera sådär som det bruka göra. Yess jag har bara hunnit halv vägs av det hemska än.!

Jag var rädd, så jag skruva upp radion. Och då hör jag nåt som ticka jättehögt. Jag var tvungen att stänga av radion tända lampan, och titta DÅ SE jag RULL GARDINEN DRAS NER AV SIG SJÄLV. Det var den som ticka jättehäögt samtidigt drogs den ner, en decimeter.
Ohhh hjjäääälllllpppp!

JAG ÄR SERIÖS!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0