LALALA

Är inte så aktiv med bloggandet nu, och kommer troligen inte vara det de närmaste dagarana. Jag ska nämligen till stugan med johanna iallafall tillpå Tisdag.!

Igår kom släktingar som vanligtvist bor i Chicago, och jag träffar dom så sällan. Men dom skulle bara var här i en natt, och under tiden dom var här jobba jag hela tiden så det enda jag gjorde med dom var att säga Hej och äta middag. För hejdå blev det aldrig
Jag har jobbat helg då, och det innebär att jag är ledig de tre närmaste helgerna.

Jag var på trästocks med Linnea igår. Med hon och hennes kompisar. Jag blev rätt så imponerad på Veronica Maggio.
                                               
Det var ett tält med ett rockband som vi titta på. Jäklar så bra dom va då. synd jag missa vad dom hette.
Men somsagt nu drar jag tills tugan och kommer tillbaka på tisdag ! =)
Anonym
2009-07-20 @ 16:28:40
URL: http://musiklowa.blogg.se/

Maggio är sjukt bra!



var hon bra live? :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0