Ingen saknad nämnd, ingen saknad glömd

Har kommit hem från stugan ännu en dag.! Jag jobbade igår också, och det var rätt så kul för det kom en kund och han var jättetjock och jättesöt. Han var en gubbe på 50 - 60 år kanske. Men han ljög för oss.
Han sa att han har en liten affär i Norrbyskär, ostbutik. Och att han av den anledningen ville köpa en hel rund ost.
Och bara en timma eller nåt före det, Kom Miranda och Olivias mamma in och sa att dom skulle fara och besöka ostbutiken i Norrbyskär när dom lika var i Stockholm. Så Miranda sa till den där gubben då.

- Jamen du tack så mycket och sen ses vi ju snart när jag kom och ska besöka dig.
                  Han ljög på väldigt hårt, för sen berätta han till Miranda:
- Asså jag fick så dåliiigt samvete jag måste ju berätta för er. jag har ingen butik i Norrbyskär, jag var tvungen att ljuga annars hade jag väl inte fått köpa den här hela osten som vägde 18 kg.

.............         Hahaha, jaa men i morgon blir planerna så att jag ska och träan ett teräningspass med Linda fram till klockan 11 Efter det blir det jobb, jobb fram till halv sex. Och efter det blir att vara med Matilda och Nikolina och johanna förmodligen.

                                                        -------------------------------------------
Lowa har ju skrivigt mycke om att hon ska ta hål i naveln. jag är som en wanna be Lowa jag.
                När hon tog hål läg upp i örat, gjorde jag det samma och jag har varit så sugen på att ta hål i naveln jag med, men jag ska vänta tills Lowa har tagit, så kanske jag tar det sen. För Det ska bli, vet bara inte när...
                       * Det måste ju vara snyggt först och främst
                       * Det ska ju göras under vintertid
                       * Man måst ju ha en navel som passar, man kan väl inte ha en knorr eller?










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0