Ensam hemma 9

Hemma från stugan.. Pappa körde hem mig och johanna, och jag säger bara STRACKARS MIG!!
Pappa åker tillbaka tills tugan och hör blir jag lämnad, medans hela familjen är i stugan. Eftersom att jag jobbar klocan 8 i morgon
Så det suger ju totalt!
Vad ska jag göra från och med nu till och med tills jag ska lägga mig?


I stugan hände det ganska mycket.
* Vi bar ner en flotte som vi badade runt o med
* Vi spela gitarr
* Såg filmer
* Basta

Och som Johanna skrev på sin blogg. Det var synd att sjön ligger så lång ner, men vi hitta på andra vis att svalka oss på. hahahahaha =)
Vi tog även bilder, kanske en bild som blir min blivande header. HAHA WOOOOW! eller hur:D
                                                   







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0