Filmer

När jag vakna på mornarna brukar jag gå ner till soffan och se nån film som går på dom där jobbiga kanalerna, och jag ser ju somsagt massor av olika sorter av filmer osv. Men när jag nu ser massor av filmer, finns det saker som irriterar mig NANTING.
Som till exempel. Jag såg en liten stund av filmen SOLSTORM. 

Det ringde i telefonen, polisen svara i telefonen direkt då telefonen ringer, Det är som att hon vet att det ska ringa, och det är ju lite dåligt skådespeleri, Det är inte många som vet när det ska ringa.
Sen när Polisen tog telefonen sa hon diekt.
- Det är till dig.
Personen som ringde hann knappast fråga typ vem det var.
OCKSÅ dåligt! Men de är ju typiskt svensk film. Svenska filmer har mycket sämre kvalla än amerikanska.

                              Jag fick en kommentar om att jag ska ha frågestund.
                                    NEEJ jag ska inte ha frågestund. INTE då nu.!     Jag är ingen bloggamatör          
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0