Ett inlägg som ja skriv nu

Ska skriva nu innan det är försent! :)
Igår jobbade jag både på dagen och på kvällen. Och idag följde jag linnea och pappa på Auktion i Avaborg. Jag gjorde de för att jag ville ut och frysa för ett tag.
Pappa gjorde då fynd, tyckte han, Han köpe en båt så ikväll skulle det firas för att vi har köpt en begagnad båt.. hehhhe

När vi kom gick jag direkt upp och börja städa, när jag väl städar är jag så duktig så. Jag satt på en musiklista på datorn asså med spoitfy. Och när sista låten ahde avslutas, skulle även mitt städ avslutas, Och när den absoluta sista tonen avslutas så lyfta jag mitt finger från luktsprutarflaskan. Så jag är bäst på att passa tid. ( när de gäller städning )

Jag och Johanna är typ dom enda som är kvar i Burträsk, och vi ändrade våra planer om och om igen, men tillslut blev de bestämt.! JAG JOHANNA OCH IDA!
Vilka gussiga barn,        'ni ge fö gla och fin peroneeé'
Vi gjorde massvis av saker och vad vi gjorde behöver ni inte veta, =)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0