Lite lätt skrivet

Vi börjar med att säga att jag tyckte dagen i skeå igår var bäst. Problemet är ju bara att det avr för lite länge, jag skulle kunna vara där i flera timmar till utan problem, men sånt är livet när man bor i Burträsk.

Ajah, jag var ingen bra fotograf igår, vill säga att jag inte tog kort alls. Men andra gjrode ju det, få sno bilder av dom senare nån gång.

Vad som händer nu har jag inte någon aning om, jag är trött har inte sovit många timmar den här veckan på grund av Burträsksvängen, och massvis av jobb på dagarna, tidigt som skrutt också.
jag faktiskt inga stora planer alls inför veckan, jag måste plugga in om ostenshusguidningerna, Jag har inget val, jag ska bara lära mig det.

Jag är inte alls bra på att blogga nu, det betyder inte att jag kommer sluta blogga utan, att jag har sommarlov, =)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0