det är ju trotsallt fredag

jag kom på ett bra skämt..        En fyrklöver har fyra blad. En fyklöver minus ett blad blir en treklöver. HAHAHAHAHAH
Jag skrattar för mig själv här hemma helt själv, skit töntigt men skitkul.

Klockan är
: 17.48
Musik jag lyssnar: Amish paradise
Det jag ska göra: är att plocka ihop saker

Jag hade en stund mitt på dagen då jag var riktigt trött, jag ahde laddat upp bilder och fixat allt det, men somsagt jag ville slumra ett tag, jag gjorde det samtidigt som jag såg ett program på datorn, på SVT. jag vet itne om jag vågar säga vad det var risken är stor att ni blir stora frågetecken, och att ni sen kan vrida er torra av skratt.
Jag såg på Tweenies,
Ett barnprogram som man lätt gärna ser på.!
Från vänster har vi Fizz, Bella, Milo och Jake. Hunden heter Doodles

Matilda
2009-06-18 @ 20:28:39

åh det där är ju kul :] ^^

roligt skämt, men det heter väl ändå ETT fyrklöver? :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0