En vanlig Tisdag

                                                   Ingen tycker om dig, ingen vill ha dig för du......
Okej, tillbaka till the real life. Här är jag och skriver att min dag har varit helt okje. Har sovit två gånger under dagen. Första gången var under svenskan. Det avr en beckfilm som var jättegammal. Jag la mig på nå bänkar och sov. Jag vakna exakt då filmen sluta. HAHA

Nästa gång när vi ahde hål jag coh Emil. Vi såg tv hemma hos mig. Jag somna rätt så fort tror jag.
Så trevlig är jag, men whatever. Dte avr mitt sista hål för den här terminen.

                                                            
                        Det finns bara en Alice Andersson, och det är min älskade farmor.
lowa
2009-06-02 @ 18:08:53
URL: http://musiklowa.blogg.se/

lisa, du börjar att bli aktiva på att skriva! I like it! ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0