Glöm inte att titta in slutet av sidan



  Färdiga resultatet...

God kväll, vet ni varför jag inte har skrivit för än nu? Jo därför att jag ahr surat på blogg.se hela dagen. För att man inte kan kolla statestiken, jag belv bara sur för det BARA det? Men nu när jag är så smart så tog jag internet explorer stället för mozilla firefox. Så nu är jag inte sur på blogg.se utan Mozilla firefox.

Slut pratat om det. Jag har iallafall idag :

* Tränat, jag hade jätteont i huvdet och tänkte att jag måste vila, Så jag skrev sms till Fritte att jag inte kommer, jag sa även till alla mina kompisar att jag inte skulle cykla emd dem till tjärnbacka, men efter jag hade ringt och smsa alla så bestämde jag mig.... FAN jag ska på träning!
Så jag tog mina två långa ben och satt dom i fotbolls skorna och cykla iväg, `Jag ångrar definitvit inte att jag for, för nu är jag stolt att jag faktist träna istället för att vila och sova och tycka synd om mig själv.

* Jag har surat över blogg.se vill säga mozilla firefox med andra ord, men de vet ni ju redan varför.

* Jag har även surat, över att jag ska spela fotboll hela morgondagen med skolan, men nu orka jag inte sura längre.

...........................................................................................



Du väntar på buss nr 12 och så kommer buss nr 17 istället.
Då säger du

17 också! 

Din kompis Peter har tapetserat om sitt rum
Då säger du

Är det du som valt tapeter, Peter? 

 Exakt hur många SVARTA prickar är det?

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0