huvudet på lisa

Vi börja med den senaste kommentaren jag fick.. Av IDA SÖDERSTRÖM TROLIGEN!
Och svar på frågan. Nej jag tänker inte skriva om dig Ida Söderström Du få följa bloggen med spänning varje dag tillslut har jag en vacker dag skrivit något vackert om dig + lagt in en bild på kanten.
----------------------

jag har inte skrivit nåt sen i torsdags, men nu gör jag det.
I Piteå gick det sådär, vi blev väl 15 - 16 kanske ingen aning hahha Men kul hade vi endå. Speciellt lördag kvällen.
Stort grattis till 96 orna som tog hem segern andra året i rad, skitbra av er.

Nuså, vad har jag gjort idag då ? :P Jo jag har varit på långnästet med massa kompisar, riktigt riktgit kul. haha bidler kommer sen när jag orkar lägga in dom.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0