I HAVE A DREM

Jävla, fabannade, fucking, helvetes, förjävlad, fa fan fan fuck fuck fuck satan, jävla SSSSSKKKKIIIIIIT!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu fick ni ett förspela på hur jag känner efter matchen, jag behöver inte berätta mer än att våran nolla sprack totalt,

RESULTAT
:       1 - 1

Nu är det dags att fokusera till onsdagens match mot SSK.

Jag vet inte heller vad jag ska göra imorgon. Ta mig till en öde ö i Paraguay eller vad som heslt. Ta mig dit, sätt på mig ett förjävligt snyggt par solglasögon, ge mig en kylig iskall vattenglas i handen på mig, Och glöm inte att du måste flytta dig två meter, annars skugga du mig, för jag ska bli brun. Låt mig bara slappa och drömma i värmen.


Och Nu vaknade lisa till liv, och hon slutade just drömma, hon började skriva i sin blogg igen

Hejdå!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0