Läs med öppna ögon tack

Jag skrev aldrig igår, pågrund av att inte bara jag hade sommarlov utan att BLOGG.SE också hade sommarlov. Jag hade tänkt berätta om min gårnatt det är så sjukt att dte inte är sant, men de var en lång historia så den missar ni tyvärr.
Nu läste jag johannans blogg med, hon hade också stora problem att skriva igår läste jag, så somsagt blogg.se tog sommarlov.

Vädret nuförtiden ser bättre och bättre ut, det sägs att efter midsommar så förbättras vädret, och så har det varit i alla tider. När de bruka vara bra väder före midsommar blir det dåligt väder efter. Jag är inte mannen med vädersinnet, men det är bara nåt jag har lärt mig på mina 15 år.

Igår var jag i skeå, sen på kvällen hade vi match. Eftersom att jag inte vill prata om det gick det troligen inte så bra.

Och igår, fyllde trollmor år, så grattis på dig mamma.
Idag fyller kussebusse JOHANNES år, grattis på dej
Och på lördag fyller dadde år. :D


Ikväll blir det en spännande kväll, jag och Angelica ska nämligen döma våran första match ikväll. Vi hoppas på det bästa.

                    Ni som har lyckats att kommit till den här raden, så vill jag bara säga tack.
Matilda
2009-06-18 @ 16:46:58

Lycka till hihi :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0