Matildas dag

Vaknade halv 11, klev upp sen la jag mig i sängen och såg film på bärbara datorn. Jag såg taken, en film som är helt okej att titta på.
Sen så städa jag lite grann, duschade, fixa naglarna samtdigt som jag såg på tv. haha emil forlife. Emil i lönneberga. jag kan aldrig bli less på att se astrid lindgren filmer. Eftersom att det är sveriges nationaldag idag så visade tv4 film bara svenska filmer, så jag passade på att se två långa emil filmer. Haha skitkul. :D

Mamma skulle vara på hembygsområdet, ( för att det är natinonaldagen) inte för att jag bryr mig ett dugg om det där men iallfall, så mamma sa till mig förut idag...

mamma - Lisa jag far nu då,
lisa          - Varför då?
mamma - har du glömt? lisa vet du ens vad det är för dag idag? vad det är vi firar?
lisa          - Jaa det vet jag, vi firar matildas födelsedag, hon fyller 15 år.

~~~~~~~~~~
HAHA vad kul det avr att äga ut mamma, hon försökte spela sur, men hon tyckte det avr rätt så kul så hon kunde inte hålla sig.

 
Matilda
2009-06-07 @ 21:56:27

Hahaha va KUL :D :D <3

Anonym
2009-06-14 @ 02:01:56

snyggingen för alltid ;)

Anonym
2009-06-14 @ 02:05:33

snyggingen för alttid




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0