Nickos stuga som är gul med gröna knutar

Klockan är 14.03 och jag känner mig hyfsad pigg haha...

*Från början -
*kl 8 samlades alla på kiosken, vi moppade och cyklade upp till stugan
*Efter tag såg vi film
*Efter filmen var det bad som gällde
*Efter bad blev det grillning i flera timmar.
*Film igen medans jag Anki, Emil noa och nicko gjorde annat..... =)=)
*Efter filmen kan jag garantera att Noa, Alle och Victor sov djupt.
*Vi den tidpunkten mådde vi nog alla illa, men, det var bara jag som var klok och la mig för att sova i´en ca timma.
* När jag vakna, var jag pigg medans alla andra ahde tänkt sova. jahapp Då la vi oss klockan var typ kvart lver 7
* På en stor luftmadrass sov jag, Anki och Emil. Jag vill också garantera att jag sov trångt mycket trångt,
*Vid 11 tiden vakna iallafall jag, Emil Tobbe och Jenka, Matilda och Anki.
* Fikade lite, packa städa
*Dags för hemfärd

~~~Ja nu sitter jag här, det var fan i mig jävligt skoj. Det lär ju dröja innan det här händer igen...

Tyvärr inga bilder

När vi skulle fara, så kom vi på att Victor skulle med, han kom rusande asså gående. jaadu victordu tiggde skjuts av Noa, men det hade nog vart bättre att gå.......




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0