Onsdag

Jag ska inte vara tråkig och bara säga att det har varit en vanlig onsdag. Nejnej det har varit en ovanlig onsdag.
Nämen vi har haft vanliga lektioner, Men  nu kommer mitt men efter träningen som vi har ikväll ska vi till Bröntjärn
  • Jaa du hörde rätt, Bröntjärn
  • Nej jag ska inte Boliden, jag sa Bröntjärn
  • Ni få skratta om ni vill, men jag ska iaf till Bröntjärn                    
Jag, frida, Robin och ANgelica ska dit med mopparna. Fortsätt skratta ni som vill det. Jag kanske är optemist som tror att det kommer gå bra, men iofs så vet jag inte alls hur det kommer att gå. Vi ska dit och se match. haha jag skriver väl senare hur den matchen gick.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jag har glömt visa er en bild, som jag tog på Killarnas senaste fotbollsmatch, På bilden ser ni Emil, om ni inte ser det. han gjorde matchens första inspark. ;)

Vad är skillnaden?


Emil
2009-06-03 @ 18:43:47

tihi jag är för busig

Emanuel Nilhzon
2009-06-03 @ 22:13:40
URL: http://snyggeman.blogg.se/

Gick det bra då? ^^




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0