ordning och reda, på freda

  • Fredagskväll: Blir att vara med Angelica, Nikolina och Johanna. Vi ska vara hos Anki. Och bara VARA. Inget mer än så ifall vi inte hittar på något annat. =)
  • Lördagskvällen blir hos Lova, med alla vi nio GIRLSEN. Jag vet inte vad vi ska göra mer, men det kanske ni kan få veta senare om ni ber om det?
~~~~~~~~~~~~

AHMAGAD, vi hade idrott sista passet idag.  Jag tycker de är jättetråkigt att de är sista lektionen med Cajsa. Till Hösten får vi en ny lärare för att Cajsa ska ha barn för andra gången. Vi är verkligen en otursklass som måste byta lärare hela hela tiden, Mitt i betygen och allt.... Men vi hade iallafall brännboll och fotboll, och jag valde fotboll tillsammans med Lova, Matilda, Nikolina och Angelica, JIPPI  Där skuttade vi glatt, och sjöng ( Jag ska ta min boll och gå på fotbollsplan) hahahaha, Men när vi skulle börja ser vi en tjej springa som oxå ska vara med..... asså shiet vem tror ni det avr? Jomen dte är klart det var ANNIE!!!!!!!!

Ja jag hoppas dom flesta vet vem hon är, jag ska inte ta upp nåt om mer om det där. Jag hoppas ni förstår... :S:S:S:S



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0