RUBRIK

Mina damer och herrar jag är lite smått solbränd, men avd gör det ? =)
Min dag har tillbringats i Nickos stuga. I morse ringde pappa och sa att jag skulle komma till ostens hus så jag fick vara med på guidningen som var klockan 10... 20 snabba minuter hade jag endast på mig att göra mig klar, Fort som fan på med kläderna på vägen dit ringde jag och väckte johanna, men jag hoppas att inte hon är så sur...

Runt 10 i elva kom jag till Johanna emd moppen, och runt 11 var vi hos Nikolina. Hon var redan på plats vill säga att hon satt startklar i solstolen. I några timmar satt vi och pressa. Men efter ett tag klaga nicko på att hon var hungrig. då kom johanna på världens bästa idé.

- VI GÖR EN PICKNICK.!!
Både jag och Nicko tittade jättekonstigt på henne. Men hon var jävligt bestämd, så vi gick in och gjorde fika. Jag fick lära mig två nya ord under den tiden. MEDVURST OCH R10. Hahahahahhahaha

EFter en halvtimmas fixande gick vi ut på våran såkallad picknick. Nicko kom med en filt, och johanna tjöt för hon ville så gärna ha en rutig filt, Det förknippas ju med picknick sa hon. Men efter att vi satt och picknicka kom molnen. JAPP då vart dte bestämt UT OCH SPRINGA!!!!!!!
Efter springandet blev det bad, och dränkning med myggmedel ( som är för hundar) Vi dränkte iaf nickos moster me det, inte så snällt hehe neeeeeeeh =(

Efteerr badet klaga johanna igen, för då ville hon hem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ajah, nu vare slut, jag är så duktig som orkat berättat hela dagen. Om du visa mig att du är min bästa läsare. Skriv det här lösenordet i en kommentar så jag vet att du älskar när jag berättar om pannkaksbagaren johanna...


         LÖÖÖÖÖÖÖSEEEENNNNOORRDD: Fridrika petronella
johannaaaa
2009-06-23 @ 18:38:55
URL: http://borntomakeyouhappy.blogg.se/

Fridrika petronella



alltid bra att läsa om mig själv :}

Matilda
2009-06-24 @ 00:04:04

Fridrika petronella




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0