SommarMID

Nu mina vänner har jag all tid i världen att skriva ett bra och långt, tjusigt inlägg, det är ju trotsallt midsommar. Jag kan börja med att skriva vad jag har gjort än så länge, det minst intressanta.

Jag vaknade, (såklart) men sen gjorde jag mig klar för att gå till hembygsområdet, det är ju faktist en tradition att alltid vara där. Självklart lyste uppträdanden fram det roliga. Det var rätt så trevligt tycker jag.
Nu har jag just duschat, så nu väntar jag på att håret ska torka, så jag sen kan börja fixa mig.

Har jag sagt vad som händer ikväll? säkert alla av er som läser ska typ på samma ställe gissar jag på eller?
Men vi ska ju till Nikolinas stuga i åbyn. Ni vet favorit i repris, hehe fler folk så det blir ju bara mer gött..

Jag lovar att jag ska skriva i morgon hur jävla kul det var. Men förvänta er inte att jag skriv så tidigt, för jag lär ju inte sova nåt i natt då blir det i morgon på dagen istället.

                                          Alla dom ska fara till stugan, utom lova då... fast + + flera flera andra.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Okej det här inlägget blev inte det längsta och definitivt inte bästa, men Endåååå. HA EN BRA MIDSOMMAR
Och glöm inte att det är den ljusaste dagen på hela året så tag vara på den dagen.
Emanuel Nilhzon
2009-06-19 @ 17:49:08
URL: http://snyggeman.blogg.se/

++ snyggeman :D

lowa
2009-06-24 @ 21:00:46
URL: http://musiklowa.blogg.se/

ville vara med :(




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0