Gris, fotboll, Drottning

Hallo ballowa, jag tar tillbaka det hemska blogginlägget som jag skrev igår, Idag på skolan fick jag tusen kommentarer om hur hemsk jag är. MEN HALLÅ? har ni verkligen smakat grillat gris, ? Nääh det har ni inte!
Och jag vill inte bara ha griskött som typ kassler och allt äckligt. NEEEEJ!

Men slut pratat om GRISEN. jag kan ju säga att vi hade fotbollscup idag. Vårat lag är nog inte skapat för lagspel. ONEJ

Första matchen spelades mot 7 b 1. Dem spöa väl inte skiten ur oss, men dom var garanterat bättre. Så den matchen acceptera vi. Men andra matchen som var mot 9 c. Fyfan vilken jobbig förlust. Vi var bättre och allt, dom spela så jävla fult,, vissa drog i tröjorna hela tiden, HOST HOST jag nämner inga namn. Sen blev det skit struligt, med Noa... Asså NOA.... ja som jag sa till dig, DEET VAR EN CHANSNING!

Okejokej, jag vet inte vilka som vann eftersom vi skolkade och stack hem.

Nu sitter jag här, blöt åså, har just duschat, vi ska iaf hitta på nåt vi kompisar, så det blir säkert DROTTNING. ;)

DAGENS BILD:
LOWA
2009-06-10 @ 08:20:29
URL: http://musiklowa.blogg.se/

VAD ÄR DROTTNING? :)

Anonym
2009-06-10 @ 15:34:06

frågesund på http://musiklowa.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0