Tidig start

Jag har en lång och kul dag fram för mig. ! NAT
Jag ska till tandläkarn nu på morgonen och halv tre ska jag var i skellefteå på Lasarettet och träffa en läkare. Sen så hämtar laget mig i stan, vi har nämligen match mot byske så..

Jag hoppas ju såklart på vinst, matcherna  har sett ut så här:

1) Match mot Lövånger 0 - 11 ( till oss)
2) Match mot Bureå       0 - 8   ( till oss)
 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                               Igår var jag hos Angelica och avr med dem absolut goaste barnen.
Man kände sig som unge när vi körde Amadeus över lekstugtaket, riktigt riktigt kul spec med när alla trötta för då skratta man åt allt.

Men när jag börja skriva inlägget var klockan 7 nu är klockan snart 8 så nu ska jag till tandläkaren. Tjiong
                                                      
Matilda
2009-06-02 @ 18:32:52

AMADEUS!! hahhahahahaha xD

antonius lisa :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0