Om färden me moppe

Kommentarer:
Emanuel Nilhzon om Onsdag:
Gick det bra då? ^^

SVAR: Jaa det gick bra, fast det spöregnade på hemvägen och dte gick mindre bra, alla låg som fan på gasen. Alla ville hem, så det var gasen (nästan) hem då.

Vi hann typ inte se något av matchen, men en onödig färd till Bjurfors vill jag inte påstå. Man har jag trevligt sälskap. Hahahha. :D

Här är nästan ehla gänget samlat, om vi byter ut Matilda mot frida och Lägger i Robin och plusar på emil. Men det är faktist bara tre + jag som är värd en guldmidalj som körde två mil i regn.. :D:P hah
Anonym
2009-06-04 @ 20:58:38

ja hade fan inge val. . .annars hade jag nog oxå suttit i spöregn (och klaga) ;P

Johanna
2009-06-04 @ 21:40:48
URL: http://borntomakeyouhappy.blogg.se/

haha ja se där, mitt minne! ;)

Anonym
2009-07-05 @ 18:33:52

jaoja :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0