Lördag

Vaknade imorse av att mamma kom upp till mig och sa att jag har telefon. Jävla skit. vem ringer halv tio på morgonen? inte då jag i allafall...

Efter jag klev upp städade jag på toan. Inte är de då det trevligaste ställena man städar på nejnej. Men efter ett tag kom Linnea och fråga om jag ville ut och springa med henne runt Västomsundet. Jag sa ja för jag blev rätt så tagg på det.

Det tog 37 minuter för mig att springa runt. Jag fegade på i 30 minuter men sen de 7 sista minuterna, vill säga från åbyn hemm till mig fixade jag på 7 minutes, Tar ju fan lika snabbt som att cykla juh. =)

Nästa gång jag ska springa, ska jag öka lite mer, för nu vet jag ju hur mycket jag orkar.

 STRETCHA FÖR SMIDIGARE KROPP
NOA testar på livet självfotograf
Volleyboll
MISS Paulina in action
-----------------------------------------
Dom här bilderna kanske förklarar en stor del av vad vi gjorde.  Vi var runt 12 - 13 pers, vi var hos noa blandannat vi var och spela volleyboll, vi körde moppe, vi var i lekparken osv... :D

Emanuel Nilhzon
2009-06-13 @ 22:41:50
URL: http://snyggeman.blogg.se/

Lisa snabb =)

hehe
2009-06-16 @ 12:35:10

jag tror paue vill ha sex

paka
2009-07-05 @ 18:29:49

nej jag vill inte ha sex :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0