A B C

Läget är stabilt, jag har en lugn måndag dag idag, det kanske händer lite mera under kvällen. Gårkvällen spenderades hos Angelica med Jennifer, Nikolina Och matilda. När jag kom till Anki runt halv 8 tiden sitter alla dom på toa golvet, dom satt där och prata men vi lyckades få ut dom där ifrån och snacka på ett annat ställe.
Vi spelade kort, och under just den tiden låg Ankis familj och sov. Så vi var tvungna att hålla keften, Det avr ju enkelt för mig men för Jennifer och Nikolina är det HELT JÄVLA HOPPLÖST!
Så under tiden vi spela kort var det emst bara jag och anki som var intresserade. Nikolina och Jennifer skrev medans Matilda nördade framför Mobilen. ;)

Smarta jag lyckades komma på att man kunde tejpa fast munnarna. Men jag tror att det avr endå den sämsta uppfinningen. För Nicko börjaa bara dreggla så det gick int så bra. ;)
Nog pratat om gårkvällen let´s talk about me.

När jag fick en ny dator för ca ett år sen försvann alla mina låtar, allt blev ett öga blott, Vilken sorg Skellefteå.
Jajja, Rix FM blev min räddning, det är därför jag är less på alla låtar som går om och om igen hela jävla tiden. men nu har mitt musikliv återigen upplivas.
har hjälpt mig med en mycket härlig musikprogram, jag har aldrig hört talas om det, men det heter iallafall Spotify, Väldigt smart faktist. Prova Skaffa det vetja.! Just nu lyssnar jag på Disneylåtar. fett nice
Återigen TACK  ... Du tyckte ju att du förtjänade en plats i mitt blogginlägg. Och visst jag är inte dyr för att man ska få vara på min blogg.. Inte än kanske. Beronde på om jag kommer bli framtidens BLONDIN BELLA


Tänk om det visa sig att jag råka inte vara en människa.
Jag har börjat tänka på att, jag lika gärna kunde vara en utomjordning Men ajah jag få fundera vidare på det senare
byebye
RSS 2.0