Är jag bra på skriva nu?

                                        Hej på er alla IP - nummer som läser det jag skriver!
I dag är det lördag ni som inte visste det.! Jag har brummat skoter och ser nu lite AIK, jag håller två tummaroch två Stor tåar för dom svart gula gubbarna. !
Igår var det folksamling hos Frida Rudin, Ca 45 styckna tittade då in med huvudet i huset.!  ( eller så var det 11 pers)

Vissa åt mat där, och det var då vi 9 pers minus Jennifer och plus Erica.!
Jäkligt underbara människor som vi är inte sant? ;)
Vissa sa tack  och hej för sig runt 11 tiden, Medans andra stanna kvar. Vad vi gjorde var väl inte så intressant, Men film osv var då garanterat händelse.

Inget är planerat inför kvällen, men kanske  blir det kompisar ikväll med, Men garanterat mycket lugnare.! :D

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag har ett säl märke på armbågen, Det är pyttelitet, men svider som satan.! Jag gjorde nämligen sälen igår på idrotten när jag skulle göra handvolt tvekade jag och gled på den blåa tjocka mattan så jag fick ett litet brännsår.! Ursch ni ska bara veta hur mcyket blod jag har sugit upp där!! Det är sant jag är den enda människan i världen som kan slicka mig på armbågen.!;)

Får jag vara med på Guinness Rekordbok nu eller? 
    
                              






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0